تاریخ انتشار :
۱ فروردين ۱۴۰۵
.
مراسم تحویل سال جدید و عید فطر، همراه با دعا و مناجات، نماز جماعت و سفره افطاری به همت کانونهای فرهنگیهنری «کوثر» و «زهرایمرضیه(س)» در روستای نصروان شهرستان داراب برگزار شد که این کانون با برپایی موکب و نمایش کلیپ لحظههای ماندگاری را برای اهالی منطقه خلق کرد.

