برگزاری بیش از 27 برنامه و مسابقه در فضای مجازی به همت کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز در هفته عفاف و حجاب
برگزاري بيش از 27 برنامه و مسابقه در فضاي مجازي به همت کانون «مدينه النبي (ص)» شيراز در هفته عفاف و حجاب

برگزاری بیش از 27 برنامه و مسابقه در فضای مجازی به همت کانون «مدینه النبی (ص)» شیراز در هفته عفاف و حجاب

مدير کانون فرهنگي هنري «مدينه النبي (ص)» شيراز گفت: بيش از 27 برنامه و مسابقه در فضاي مجازي با همکاري کانون و جبهه عفاف و حجاب استان فارس به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.
شناسه خبر : 13443 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس: صدیقه سادات میرصادقی، مدیر کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز ضمن تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب گفت: بیش از 27 برنامه و مسابقه در فضای مجازی با همکاری کانون و جبهه عفاف و حجاب استان فارس به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و عدم امکان برنامه های تجمعی، در فضای مجازی پیام های تبلیغاتی و تطبیقی برای جلب توجه و تشویق مردم به موضوع عفاف و حجاب ارسال شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز با اشاره به اینکه مهم ترین برنامه ها مسابقه «ما همه دختران سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم» بود، گفت: مسابقاتی شامل نوشتن متن ادبی، دل نوشته ها و مسابقه هنری با محوریت قصه گویی، کاریکاتور و فیلم های کوتاه، شعر و متون ادبی همچنان در حال برگزاری است و هشت نمایشگاه «جواهرانه» در سطح شیراز و سایر نقاط استان نیز با موضوع سیر تاریخی حجاب در اسلام طی هفته گذشته اجرا شد.