ارج نهادن به خانواده معزز شهدا باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد
ارج نهادن به خانواده معزز شهدا بايد در دستور کار مسئولان قرار بگيرد

ارج نهادن به خانواده معزز شهدا باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس در آيين تکريم از خانواده شهيد «مهرداد کريمي» اظهار کرد: ارج نهادن به خانواده معزز شهدا بايد در دستور کار مسئولان باشد.
شناسه خبر : 13599 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس، صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس  سه شنبه 31 تیر در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «امیرالمومنین (ع)» خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خیلی دوست داشتم از نزدیک حضور یابم و خانواده شهدا را تکریم کنیم و خیلی خوشحالم که این فرصت پیش آمد که خدمت خانواده شهدا باشیم.


دبیر شورای سیاستگذاری کانون های مساجد فارس با تاکید بر اینکه کاری که شهدا انجام دادند بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: ما مسئولین وظیفه داریم که بتوانیم از نزدیک خدمت خانواده شهدا برسیم و مسائل و مشکلات شما را بررسی کنیم اما ویروس کرونا باعث این دوری ها شده است و امیدواریم همه کشور از وجود این ویروس منحوس نجات پیدا کند.


سهرابی همچنین با بیان اینکه برنامه «سه شنبه های تکریم» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور راه اندازی شد که خانواده شهدا مورد تکریم قرار گیرند، اظهار داشت: آنچه که شهیدان برای کشور ما انجام دادند برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کلام و قلم نمی گنجد و به طور قطع مزد این عزیزان را خداوند بزرگ می تواند بدهد که خداوند بهترین جایگاه یعنی بهشت را برای این عزیزان داده است.


وی همچنین تصریح کرد: مسئولین باید ادامه دهنده راه شهدا، رزمندگان، ایثارگران باشند از نظام مقدس اسلامی پاسداری کنند و همچنین ارج نهادن به خانواده معزز شهدا باید در دستور کار مسئولین باشد.


خاطرنشان می شود شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات «والفجر 10» در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود، همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیات «بیت المقدس» در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که شهید طیبی دایی شهید مهرداد کریمی بوده است.