اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» عظمت شهدا را بیش از پیش نمایان می‌کند
اجراي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» عظمت شهدا را بيش از پيش نمايان مي‌کند

اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» عظمت شهدا را بیش از پیش نمایان می‌کند

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس در آئين تکريم از خانواده شهيد «مهرداد کريمي» گفت: اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» عظمت و بزرگواري شهدا را بيش از پيش نمايان مي‌کند.
شناسه خبر : 13600 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس 31 تیرماه در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین (ع) خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: هر هفته در روز سه شنبه در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از خانواده شهدا تکریم و تجلیل به عمل می آید و امروز سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) است و توفیقی نصیب شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با خانواده شهید «مهرداد کریمی» دیدار داشته باشیم.


وی با بیان اینکه خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می کند چرا که شهادت امری با عظمت است که با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.


حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش نمایان می کند، گفت: کودک، نوجوان و جوان ما به الگو نیاز دارند و ما پس از شهادت سردار سلیمانی مشاهده کردیم که مکتب سلیمانی به وجود آمد که باید به ویژه در گام دوم انقلاب شهدایی که با سن کم رشادت و دلیری کردند، مورد توجه باشند و معرفی شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین تاکید کرد.: بر ماست که با تکریم خانواده های آنان گامی در راستای ترویج فرهنگ شهادت برداریم.


لازم به ذکر است؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات والفجر 10 در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود. همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیت بیت المقدس در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که ایشان دایی شهید «مهرداد کریمی» بودند.