ترویج از خودگذشتگی شهدا؛ شاهراه تحقق پیروزی کشور در تمامی عرصه‌ها است
ترويج از خودگذشتگي شهدا؛ شاهراه تحقق پيروزي کشور در تمامي عرصه‌ها است

ترویج از خودگذشتگی شهدا؛ شاهراه تحقق پیروزی کشور در تمامی عرصه‌ها است

پدر شهيد «مهرداد کريمي» در آئين «سه شنبه هاي تکريم» تاکيد کرد: اگر بخواهيم در کشور پيروز و سرافراز باشيم بايد فرهنگ بسيجي، ايثارگري و از خودگذشتگي شهدا در رابطه با دفاع از حريم و ارزش‌ها را ترويج کنيم.
شناسه خبر : 13601 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس: آیین تجلیل از خانواده شهید «مهرداد کریمی» سه شنبه 31 تیر ماه با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان خرمیبد برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش، آیین تجلیل از خانواده آن شهید، به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 الله قلی کریمی، پدر شهید مهرداد کریمی طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: رزمندگان با رشادت و دلیری خود به ما عزت دادند و ما هرچه داریم از رزمندگان اسلام است.

 

وی گفت: رزمندگان بسیجی، سپاهی و ارتش غیور جانفشانی هایی انجام دادند و امیدوارم مدیران خدمتی نیز برای مردم ایران زمین انجام دهند.

 

کریمی تاکید کرد: اگر بخواهیم در کشور پیروز و سرافراز باشیم، باید فرهنگ بسیجی، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا را در رابطه با دفاع از حریم و ارزش ها ترویج کنیم و گسترش دهیم.

 

گفتنی است شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات والفجر 10 در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود. همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیات بیت المقدس در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که ایشان دایی شهید «مهرداد کریمی» بودند.