آرامش و امنیت امروز مدیون رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و خون شهداست
آرامش و امنيت امروز مديون رشادت‌ها، جان‌فشاني‌ها و خون شهداست

آرامش و امنیت امروز مدیون رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و خون شهداست

دبير اجرايي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در استان فارس در آئين تکريم از خانواده شهيد «مهرداد کريمي» گفت: آرامش و امنيت امروز مديون رشادت ها، جان‌فشاني‌ها و خون شهداست.
شناسه خبر : 13602 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس: مصطفی دهقانی، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس 31 تیرماه  در آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین (ع) خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: امروز اگر ما در کمال امنیت و آرامش در اینجا نشستیم و احساس امنیت می کنیم، مدیون رشادت ها، جانفشانی ها و خون شهدا و صبر و ایثار خانواده های معزز شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


وی افزود: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تجلیل از خانواده های شهدا به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در حال برگزاری است.


کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: امروز و در سالروز شهادت امام جواد (ع) در خدمت خانواده شهیدان «مهرداد کریمی» و «جواد طیبی» هستیم دوست داشتیم که حضوری خدمت باشیم اما به خاطر بیماری کرونا نتوانستیم به صورت حضوری، خدمت برسیم و از طریق ویدئوکنفراس این دیدار میسر شده است.


لازم به ذکر است؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات والفجر 10 در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود. همچنین از این خانواده پاسدار شهید «جواد طیبی» نیز در سال 1361 در عملیات بیت المقدس در سن 24 سالگی به شهادت رسیده است که ایشان دایی شهید «مهرداد کریمی» بودند.