مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از خبرنگاران فهما تقدیر کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس از خبرنگاران فهما تقدير کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از خبرنگاران فهما تقدیر کرد

حجت الاسلام اميدي همزمان با فرارسيدن 17 مردادماه؛روز خبرنگار با صدور پيامي ضمن تبريک اين روز به خبرنگاران، از انعکاس اخبار فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد (فهما) استان فارس تقدير کرد.
شناسه خبر : 14556 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، در متن پیام حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خطاب به خبرنگاران فهما آمده است: «خبرنگار» واژه ای است که رسالت پیامبران را تداعی می کند و یادآور همت بی بدیل جهادگرانی است که پرچم آگاهی، آزادگی و شهامت را همواره بر گستره ایران اسلامی برافراشته اند. 


این پیام می افزاید: هفدهم مرداد ماه؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفت تا بهانه ای شود که از تلاش های مجاهدگونه اصحاب رسانه؛آنان که هنرمندانه و مسئولانه با پذیرش همه سختی ها در دشوارترین صحنه ها مانایی و پایداری وقایع را به رشته قلم و هنر تصویر رقم می زنند، یاد و تقدیر شود. 


در بخش دیگری از این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و تقدیر از خبرنگاران فهما، خاطرنشان شده است: تلاش های از سر عشق و مجاهدت های عظیم شما اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی، آگاهی بخشی به آحاد جامعه و انعکاس رویدادها و رخدادها با هیچ زبان و کلامی قابل وصف نیست لیکن شایسته می دانم؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید«محمود صارمی» و شهدای اصحاب رسانه، از تلاش های ارزنده و زحمات مجدانه خبرنگاران، عکاسان خبری، گزارشگران و تصویربرداران در اطلاع رسانی مسئولانه و متعهدانه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تقدیر بعمل آورم. امید است در پرتو عنایات ایزدمنان سلامت و سربلند باشید.