جهرم میزبان پنجمین هفته از «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس/آرامش و امنیت امروز مرهون فداکاری شهدا است
جهرم ميزبان پنجمين هفته از «سه‌شنبه‌هاي تکريم» استان فارس/آرامش و امنيت امروز مرهون فداکاري شهدا است

جهرم میزبان پنجمین هفته از «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس/آرامش و امنیت امروز مرهون فداکاری شهدا است

دبير اجرايي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» استان فارس در پنجمين هفته از اجراي اين طرح ضمن ديدار با مادر شهيد «محمدهادي نعمتي» گفت: آرامش و امنيت امروز کشور مرهون فداکاري شهدا است.
شناسه خبر : 14725 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس: پنجمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان فارس، امروز 21 مرداد با دیدار و تجلیل از مادر شهید «محمدهادی نعمتی» در جهرم همراه بود.

 

در این دیدار مجازی «سعید کوشکی» مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس فارس، «مصطفی دهقانی» دبیر اجرایی طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان فارس، «رضا نیکجو» مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد جامع جهرم به همراه اعضای این کانون و همچنین جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس حضور داشتند.

 

«مصطفی دهقانی»، در جریان این برنامه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شد،طی سخنانی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا با ابلاغ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در روز های سه شنبه هر هفته با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در حال برگزاری است. 


دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس، با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه از شیراز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، گفت: ما امروز هر چه از امنیت و آرامش در اختیار داریم، همه مرهون فداکاری های شهدا و ایثارگران است.


دهقانی با اشاره به اینکه از این دنیا باید رفت اما چه نیکو خواهد بود که این رفتن با شهادت همراه باشد، افزود: از شهدا می خواهم که ما را در آخرت شفاعت کنند؛ امروز بیش از هر زمانی نیازمند دعای خانواده شهدا برای کشور هستیم.

 

گفتنی است شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین 14 اسفندماه 1346 در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دیماه 1365 در عملیاتی کربلای چهار و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد. وی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» مسجد جامع جهرم را بر عهده داشت.