شهید محمدهادی نعمتی جوانی متدین و متعهد بود/سیره شهدا تضمین‌کننده فلاح جامعه است
شهيد محمدهادي نعمتي جواني متدين و متعهد بود/سيره شهدا تضمين‌کننده فلاح جامعه است

شهید محمدهادی نعمتی جوانی متدین و متعهد بود/سیره شهدا تضمین‌کننده فلاح جامعه است

سرهنگ پاسدار کوشکي، طي ديدار مجازي با مادر شهيد محمدهادي نعمتي، گفت: آن شهيد جواني متدين و متعهد بود. امروز سيره شهدا تضمين کننده فلاح و رستگاري در جامعه است.
شناسه خبر : 14727 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، امروز 21 مرداد، در راستای اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با مادر شهید «محمدهادی نعمتی» طی برقراری ارتباط زنده تصویری دیدار و گفت‌‍وگو کرد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: آرامش و آسایش موجود و همچنین عزت و عظمتی که شاهد آن هستیم، مرهون خون شهداست و امیدوارم همه ما از سیره شهدا بهره مند شویم.


وی با تجلیل از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد که عمل و رفتارمان به گونه ای باشد که شهدا شفیع ما باشند، خاطرنشان کرد: من مدتی به عنوان سرباز انقلاب در خدمت شهید «محمدهادی نعمتی» بودم، این شهید سن زیادی نداشت اما اهل عبادت و راز و نیاز بود و چهره ای معنوی داشت و لحظات خوبی را با این شهید گذراندم.


وی با تاکید بر اینکه بر اساس آموزه های قرآن کریم، شهدا زنده هستند و در جوار خداوند روزی می‌گیرند، گفت: هرجا که رفتار ما منطبق با وصیت شهدا بود، پیروز شدیم، مهمترین علت سرافرازی در دفاع مقدس عمل کردن به سخن ولی فقیه زمان بود و این شرایط، امروز نیز باید اجرا شود و با توجه به فرمان ولی فقیه می توان به آن عزت و عظمت رسید.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در ادامه خواستار آن شد که خانوادههای شهدا برای اسلام، حفظ و رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی در کشور، دعا کنند چون امروز بیش از هرچیز نیازمند عنایت شهدا هستیم.

 

گفتنی است شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین 14 اسفندماه 1346 در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دیماه 1365 در عملیاتی کربلای چهار و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد. وی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» مسجد جامع جهرم را بر عهده داشت.