فعالیت‌های مسجدی و اقامه نماز شب شهید محمدهادی نعمتی زبانزد خاص و عام بود
فعاليت‌هاي مسجدي و اقامه نماز شب شهيد محمدهادي نعمتي زبانزد خاص و عام بود

فعالیت‌های مسجدی و اقامه نماز شب شهید محمدهادی نعمتی زبانزد خاص و عام بود

مادر شهيد «محمدهادي نعمتي» در پنجمين آيين طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» استان فارس با اشاره به ويژگي‌هاي برجسته اخلاقي فرزند شهيدش گفت: حضور در برنامه‌هاي مسجد و تضرع در نماز شب شهيد نزد دوستان و اقوام زبانزد بود.
شناسه خبر : 14730 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «ناهید تاج نبی زاده»، مادر شهید «محمدهادی نعمتی» امروز 21 مردادماه در پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس در شهرستان جهرم برگزار شده بود، اهتمام به نماز شب و تضرع را از خصوصیات برجسته فرزند شهیدش عنوان و تاکید کرد: همیشه به فکر مستمندان بود حتی لباسهایش را که به تازگی برایش می خریدیم را فقط یک بار برای دل من مادر می پوشید و روز بعد آن را به فقرا هدیه می داد.


وی افزود: شهید «محمدهادی نعمتی» متولد 14 اسفندماه 1346 بود که در طول زندگی در برنامه های مسجد جامع جهرم فرمانده پایگاه بود و همیشه وقت رفتن جبهه مرا را قسم می داد که از خدا بخواه شهادت را نصیبم کند.


مادر شهید «محمدهادی نعمتی» با بیان خصوصیات برجسته اخلاقی فرزند شهیدش، خاطرنشان کرد: به یاد ندارم که گاهی دستم یا رویم را بوسیده باشد. آخرین روزی که از منزل برای رفتن به جبهه خارج شد، چهره اش بسیار متفاوت و خیلی زیبا شده بود تا اینکه سه بار تا کوچه رفت و برگشت و هر سه بار پایم را بوسید و گفت مادر جان حلالم کن.


نبی زاده افزود: دوست داشت گمنام بماند و همینطور هم شد که جنازه شهید بعد از ۱۰سال به جهرم برگشت.


گفتنی است پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس طی دیدار رضا نیکجو، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد جامع جهرم با مادر شهید «محمدهادی نعمتی» در این شهرستان و همچنین حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، مصطفی دهقانی، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان و همچنین جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود، شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین 14 اسفندماه 1346 در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دیماه 1365 در عملیاتی کربلای چهار و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد. وی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» مسجد جامع جهرم را بر عهده داشت.