طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم تلنگری است که همیشه به یاد خانواده‌های شهدا باشیم
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم تلنگري است که هميشه به ياد خانواده‌هاي شهدا باشيم

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم تلنگری است که همیشه به یاد خانواده‌های شهدا باشیم

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس با اشاره به اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در راستاي چهلمين سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت شهدا، گفت: اين طرح ملي ابتکار عمل جديدي در ارتباط با خانواده شهدا بوده و تلنگري است که هميشه به ياد اين عزيزان باشيم.
شناسه خبر : 15087 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «صابر سهرابی» امروز 28 مردادماه در ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که از طریق ویدئو کنفرانس با دیدار و تجلیل از خانواده شهید «ولی طلایی» در شهرستان سرچهان برگزار شد، گفت: برنامه «سه شنبه های تکریم»، ابتکاری نو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به پیشنهاد و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است و روز به روز جایگاه خود را در برنامه های با محوریت شهدا بیشتر پیدا می کند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز و شیوع ویروس کرونا، «سه شنبه های تکریم» باعث شده که سعادت پیدا کنیم و به شکل ویدئو کنفرانس در منزل یکی از شهدا حضور یابیم.


دبیر اجرایی شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه مسئولین وظیفه دارند که از نزدیک به دیدار خانواده شهدا بروند، گفت: شهدا آرامش و آسایش خود را گرفتند تا ما در آرامش و آسایش باشیم و کاری که مسئولان ضروری است که انجام بدهند این است که پند و اندرز های خانواده شهدا را بشنوند و سرلوحه کار خوش قرار دهند.


وی با بیان اینکه ماه محرم نزدیک است، افزود: مادر شهید با صداقت، خلوص و لحنی مهربانانه از خاطرات فرزند شهیدش می گفت و به یقین راهی که فرزند عزیز انتخاب کرد، راه سرور و سالار شهیدان (ع) است و امیدوارم عزاداری های ما در ماه محرم مورد قبول حضرت سیدالشهدا (ع) قرار گیرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین اظهار داشت: خدا رو شاکرم هر سه شنبه در خانه یکی از شهدا باشیم و این برنامه معنوی، تلنگری هست که همیشه به یاد خانواده شهدا باشیم و صحبت های خانواده شهدا را نقشه راه خود قرار دهیم.


خاطرنشان می شود، ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با دیدار و تجلیل غلامرضا حدادی، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری آدینه سرچهان از خانواده شهید «ولی طلایی» در بستر فضای مجازی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مصطفی دهقانی، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس، حجت الاسلام محمدجواد طلایی، امام جمعه سرچهان، مهدی الفت، فرمانده حوزه بسیج مقاومت علی ابن ابیطالب (ع) با همکاری ستاد برگزاری نمازجمعه و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن (ع) شهر کره ای برگزار شد.