ششمین هفته از آیین طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس میزبان خانواده شهید «ولی طلایی» شد
ششمين هفته از آيين طرح «سه‌شنبه‌هاي تکريم» استان فارس ميزبان خانواده شهيد «ولي طلايي» شد

ششمین هفته از آیین طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس میزبان خانواده شهید «ولی طلایی» شد

ششمين هفته از اجراي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در استان فارس با ديدار و تجليل از خانواده شهيد «ولي طلايي» در بستر فضاي مجازي از طريق ويدئو کنفرانس برگزار شد.
شناسه خبر : 15095 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، مصطفی دهقانی، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس امروز 28 مردادماه با دیدار و تجلیل از خانواده شهید «ولی نعمتی» که به صورت ویدئوکنفرانس و ارتباط با شهرستان سرچهان برگزار شده بود، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در روز های سه شنبه هر هفته با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار می شود.


وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه از شیراز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، افزود: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلانی فارس از مسئولینی هستند که سرکشی به خانواده را از دغدغه های خودشان می دانند و با برنامه های کانون ها همراه هستند.


دهقانی با بیان اینکه همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده شهدا هستیم، خطاب به فرزند شهید «ولی طلایی» گفت: فرزندان شهدا در نبود پدر خود سختی های فراوانی کشیدند و رنج های بسیاری را متحمل شده اند و امروز همه ما نیاز به دعای خانواده شهدا داریم.


دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس در ادامه شعر زیر را به مادر بزرگوار شهید طلایی تقدیم کرد:
پا به پـای غـم من پیـر شـد و حـرف نـزد
داغ دیـد از من و تبخـیر شـد و حـرف نـزد
شب به شب منتظرم بود و دلش پر آشوب
شب بـه شب آمـدنـم دیـر شد و حـرف نزد
غصـه میخـورد کـه مـن حـال خـرابـی دارم
از همین غصـه ی من سیـر شـد و حرف نزد
وای از آن لحظه کـه حرفـم دل او را سوزاند
خیس شد چشمش و دلگیر شد و حرف نزد
صورت پر شده از چین و چروکش یعنی
مادرم خستـه شـد و پیـر شـد و حرف نزد


لازم به ذکر است، ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با دیدار و تجلیل غلامرضا حدادی، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری آدینه سرچهان از خانواده شهید «ولی طلایی» در بستر فضای مجازی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، حجت الاسلام محمدجواد طلایی، امام جمعه سرچهان، مهدی الفت، فرمانده حوزه بسیج مقاومت علی ابن ابیطالب (ع) با همکاری ستاد برگزاری نمازجمعه و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن (ع) شهر کره ای برگزار شد.