اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» یاد و خاطره شهدا را در دل ها زنده می‌کند
اجراي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» ياد و خاطره شهدا را در دل ها زنده مي‌کند

اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» یاد و خاطره شهدا را در دل ها زنده می‌کند

امام جمعه شهرستان سرچهان در ديدار و تجليل از خانواده شهيد «ولي طلايي» گفت: اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» ياد و خاطره شهدا را در دل ها زنده مي کند و ابتکار جديدي است.
شناسه خبر : 15096 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام محمدجواد طلایی، امام جمعه شهرستان سرچهان امروز 28 مردادماه در دیدار و تجلیل از خانواده شهید «ولی طلایی» که در قالب ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: برگزاری آئین «سه شنبه های تکریم» در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا باعث شده است که کمتر بتوان از نزدیک با خانواده های شهدا دیدار کرد، در قالب فضای مجازی می تواند یاد و خاطره شهدا را در دل ما و همه مردم استان زنده کند.


وی افزود: ما هرچه داریم به برکت خود شهدای عزیز است و طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ابتکاری جدید و نو در ارتباط با خانواده شهداست و می توان از این طریق الگوی عملی ایثار و شهادت را به نسل امروز معرفی کرد.


حجت الاسلام طلایی که سکان مدیریت کانون فرهنگی هنری یاوران مهدی (عج) مسجد المهدی (عج) شهر کره ای را نیز برعهده دارد، گفت: امیدواریم خدا به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و دینی را که به واسطه اهدای خون و جان خود به کشور ادا کردند، را ما هم ادا کنیم.


لازم به ذکر است، ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با دیدار و تجلیل از خانواده شهید «ولی طلایی» که در بستر فضای مجازی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،«مهدی الفت»، فرمانده حوزه بسیج مقاومت «علی ابن ابیطالب (ع)»، به همت کانون فرهنگی هنری «آدینه سرچهان» و با همکاری ستاد برگزاری نمازجمعه و پایگاه مقاومت بسیج «امام حسن (ع)» شهر «کره ای» برگزار شد.