اعطای اولین مجوز الکترونیکی کانون های مساجد فارس به کانون «شهید خادم صادق» در مسجد تاریخی «آقالر» شیراز
اعطاي اولين مجوز الکترونيکي کانون هاي مساجد فارس به کانون «شهيد خادم صادق» در مسجد تاريخي «آقالر» شيراز

اعطای اولین مجوز الکترونیکی کانون های مساجد فارس به کانون «شهید خادم صادق» در مسجد تاریخی «آقالر» شیراز

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس از اعطاي اولين مجوز الکترونيکي کانون هاي مساجد فارس به کانون «شهيد خادم صادق» در مسجد تاريخي «آقالر» شيراز خبر داد و گفت: اين کانون به عنوان اولين کانون استان مدارک درخواستي را در سامانه بچه هاي مسجد تکميل کرد و صاحب مجوز شد.
شناسه خبر : 15188 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز 29 مردادماه در جلسه اعطای مجوز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به دستورالعمل ضوابط تاسیس، تطبیق و تغییر کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در 25 تیرماه 1398 به تصویب شورای سیاستگذاری و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور رسیده است، ضروری است که مدیران کانون ها با مراجعه به صفحه مشخصات کانون در سامانه بچه های مسجد نسبت به تکمیل موارد درخواستی اقدام کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از اعطای اولین مجوز الکترونیکی کانون های مساجد فارس به کانون شهید خادم صادق در مسجد تاریخی آقالر شیراز خبر داد و گفت: این کانون به عنوان اولین کانون مدارک درخواستی را در سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ تکمیل کرد و صاحب مجوز شد.


وی تاکید کرد: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما و سامانه بچه های مسجد فضایی را فراهم کرده است که از طریق فضای مجازی بتوان به راحتی موارد مربوطه اداری را پیگیری کرد و تسهیل در روند انجام امور اداری، رفت و آمد مدیران کانون ها به مرکز استان را به حداقل خود رساند.


به گفته حجت الاسلام امیدی، امتیاز 200 کانون در فهما، تکمیل پروفایل کانون، سن مدیر کانون که باید بین 18 تا 50 سال باشد، ثبت حداقل 20 عضو برای کانون های شهری و 10 عضو برای کانون های روستایی، بارگذاری مدارک، تکمیل اطلاعات ارکان کانون و تطبیق مدرک تحصیلی مدیر کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.


در ادامه این جلسه، مهندس مجتبی شعائری، کارشناس مسئول ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به آموزش و توجیه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس برای ثبت اطلاعات در سامانه بچه های مسجد و دریافت صدور مجوز الکترونیکی پرداخت.  


لازم به ذکر است، جلسه اعطای مجوز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با حضور مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مدیران کانون ها در بستر فضای مجازی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و اولین مجوز صادرشده در استان فارس به کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد تاریخی «آقالر» شیراز اعطا شد.