کانون شهید «منصور خادم صادق» در بافت قدیمی شیراز نیازمند توجه ویژه است
کانون شهيد «منصور خادم صادق» در بافت قديمي شيراز نيازمند توجه ويژه است

کانون شهید «منصور خادم صادق» در بافت قدیمی شیراز نیازمند توجه ویژه است

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد «منصور خادم صادق» شيراز گفت: تاسيس کانون در مسجد تاريخي «آقالر» و بافت قديمي شيراز با توجه به شرايط خاص منطقه اي و محلي نيازمند توجه ويژه و تجهيزات است.
شناسه خبر : 15193 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، مسعود صاف نیت امروز 29 مردادماه در جلسه اعطای مجوز کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد تاریخی «آقالر» شیراز که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: به جهت سکونت خانواده های پرجمعیت و نیازمند در این منطقه قدیمی، برنامه ها نیز باید به شکل ویژه ای اجرا شود که با امکانات اولیه و مشکلات خاص نیز فعالیت ها به صورت جهادی ادامه دارد اما تاسیس کانون شهید «منصور خادم صادق» در بافت قدیمی شیراز توجه ویژه می طلبد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» شیراز درخواست کرد: اولین قدم برای دریافت مجوز برداشته شود و ضرورت دارد که به کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق خاص و به ویژه کم برخوردار در اعطای تجهیزات توجه ویژه شود.


براساس این گزارش، حجت الاسلام احسان قهرمانی قاسمی نیز در این جلسه گفت: تاسیس کانون فرهنگی هنری «شهید خادم صادق» در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و بافت قدیمی شیراز یک ظرفیت فرهنگی است و نیاز به توجه و تجهیزات دارد.


امام جماعت مسجد تاریخی «آقالر» شیراز افزود: اولین خط مقدم در همه امور مساجد بوده اند و بسیاری از رویداد ها و وقایع از مساجد آغاز شده است پس باید زیرساخت های اجرای برنامه ها نیز تقویت شود تا بتوان برنامه های بهتری اجرا کرد.


 لازم به ذکر است، در جلسه اعطای مجوز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس که با حضور مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و جمعی از مدیران کانون های استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود،اولین مجوز صادرشده در استان فارس به کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد تاریخی «آقالر» شیراز اعطا شد.