هفتمین «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
هفتمين «سه‌شنبه‌هاي تکريم» استان فارس با حضور مجازي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار مي‌شود

هفتمین «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس از برگزاري هفتمين آئين طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» استان فارس با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حرم حضرت شاهچراغ (ع) به صورت ويئوکنفرانس خبر داد و گفت: اين آئين با تجليل از شهداي کارمند فردا 4 شهريورماه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 15330 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در روز های سه شنبه هر هفته برگزار می شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این آئین از طریق ویدئوکنفرانس و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


وی از برگزاری هفتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) به صورت ویئوکنفرانس خبر داد و خاطرنشان کرد: این آئین همزمان با هفته دولت و روز کارمند با تجلیل خانواده شهیدان «سیدمعصوم موسوی» و «امیرحمزه خبازی» از شهدای کارمند استان فارس برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام امیدی افزود: این مراسم ساعت 16 فردا 4 شهریورماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود و لینک ورود از طریق ستاد ارتباطات رسانه ای فهمای استان فارس برای حضور آنلاین اصحاب و مدیران کانون های مساجد استان فارس اطلاع رسانی خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس یادآور شد: از مسئولان ارشد استان فارس برای حضور در این آئین دعوت شده است و همچنین «سید عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدئوکنفرانس در این آئین حضور دارند.