درخواست برادر شهید خبازی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار با مقام معظم رهبری
درخواست برادر شهيد خبازي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي ديدار با مقام معظم رهبري

درخواست برادر شهید خبازی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار با مقام معظم رهبری

برادر شهيد اميرحمزه خبازي در نهمين هفته از برگزاري آيين طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» با بيان اينکه آرزوي ديدار با رهبري از نزديک را به دل داريم، گفت: اميدوارم توسط ترتيبي اتخاذ شود تا بتوانيم رهبرمان را ببينيم ترتيبي اتخاذ شود تا بتوانيم رهبر عزيزمان را ببينيم.
شناسه خبر : 15398 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حمید خبازی، برادر شهید امیرحمزه خبازی امروز 4 شهریور ماه در نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که به منظور تجلیل از شهدای کارمند در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود، گفت: برادرم پس از اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد، با حضور در مسجد محله در پایگاه مقاومت بسیج شرکت کردند و پس از آغاز جنگ نیز برای رفتن به جبهه آماده شد.


وی با بیان اینکه آرزوی دیدار با رهبری از نزدیک را به دل داریم، درخواست کرد: امیدوارم توسط ترتیبی اتخاذ شود تا بتوانیم رهبرمان را ببینیم ترتیبی اتخاذ شود تا بتوانیم رهبر عزیزمان را ببینیم.


برادر شهید خبازی با اشاره به ویژگی های برجسته اخلاقی این شهید، افزود: برادر شهیدم به امام راحل (ره) بسیار علاقه داشت و اهل مسجد و عبادت در مسجد بود.


وی ادامه داد: شهید امیرحمزه خبازی از کارمندان کتابخانه عمومی سعادتشهر و کارمند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فارس بود و عشق به امام حسین (ع) باعث شد که ایشان به جبهه ها اعزام شود و در سال 1363 و در مهاباد کردستان نیز به شهادت رسید.