سفارش شهدا حرکت در مسیر الهی و اسلام ناب است
سفارش شهدا حرکت در مسير الهي و اسلام ناب است

سفارش شهدا حرکت در مسیر الهی و اسلام ناب است

برادر شهيد سيد معصوم موسوي در نهمين آئين طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» با تاکيد بر اينکه شهدا حجت خدا بر مردم هستند، گفت: سفارش شهدا حرکت در مسير الهي و اسلام ناب است.
شناسه خبر : 15399 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام سید محمدرضا موسوی، برادر شهید سید معصوم موسوی امروز 4 شهریور ماه در نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که به منظور تجلیل از شهدای کارمند در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود، گفت: شهدا حجت خدا بر مردم هستند و باید عمل و رفتار ما به گونه ای باشد که به این حجت نزدیک باشد و امیدوارم خداوند عملکرد ما را به نحوی قرار دهد که در آخرت در مقابل شهدا، سربلند باشیم.


وی خاطرنشان کرد: افراد میزان الهی هستند و در هر زمانی از تاریخ هر فردی از هر قشری می تواند وسیله ای برای سنجش میزان باشد و شهدا میزان در میان مردم و حجت بر مردم هستند.


برادر شهید موسوی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را وزارتخانه ای بسیارحساس دانست و تاکید کرد: امید است بتوانیم در عرصه فرهنگی، به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.


وی همچنین گفت: برادر شهیدم در وصیتنامه خود سفارش کرده است که از اسلام ناب و مسیر الهی منحرف نشوید و از اطاعت امام (ره) نیز کوتاهی نکنید و بنا به فرمان امام خمینی (ره) از مسئولیت بخشداری خرامه استعفا کرد و به جبهه اعزام شد و در سال 1365 در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.


خاطرنشان می شود، نهمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم امروز 4 شهریور همزمان با هفته دولت و روز کارمند با تجلیل از خانواده شهیدان «سید معصوم موسوی» و «امیرحمزه خبازی» از شهیدان کارمند استان فارس در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص داشت. همچنین به صورت همزمان و در تهران از خانواده شهید «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز تجلیل به عمل آمد.


در این برنامه « محمدمهدی احمدی» مشاور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل حوزه وزارتی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و «مهدی انصاری» طی برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم حضرت احمد بن موسی(ع) به سخنرانی پرداختند.


براساس این گزارش، در این مراسم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شده بود، «آیت الله لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس، «صابر سهرابی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد و «رجبعلی راهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم حضور داشتند.