شهید موسوی در شورای اداری همواره از خانواده شهدا یاد و مشکلاتشان را بررسی می کرد
شهيد موسوي در شوراي اداري همواره از خانواده شهدا ياد و مشکلاتشان را بررسي مي کرد

شهید موسوی در شورای اداری همواره از خانواده شهدا یاد و مشکلاتشان را بررسی می کرد

همسر شهيد سيد معصوم موسوي با اشاره به اينکه ايشان از سمت بخشداري براي حضور در جبهه گذشت، گفت: شهيد موسوي در شوراي اداري همواره از خانواده شهدا ياد و مشکلاتشان را بررسي مي کرد.
شناسه خبر : 15400 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، خانم موسوی، همسر شهید سید معصوم موسوی امروز 4 شهریورماه در نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که به منظور تجلیل از شهدای کارمند در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود، گفت: شهید موسوی خصوصیات اخلاقی و رفتاری بسیاری داشتند که از آن جمله در ارتباط با همسر و احترام پدر و مادر بود و یک بار نشد کوچترین حرف ناراحت کننده ای داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه ایشان از سمت بخشداری برای حضور در جبهه گذشت، افزود: در میدان جنگ تحمیلی تخصص در شکار توپ و تانک و همچنین در زمینه برق سر رشته داشتند و زمانی که شهید بزرگوار اسلامی نسب از ایشان فرمان آتش را می خواست در جوابشان گفتند، دستور آتش را کسی باید بدهد که کار آتش را انجام می دهد.


همسر شهید سید معصوم موسوی در خصوص ویژگی های اخلاقی ایشان در طول تصدی بخشداری خرامه، تاکید کرد:  در مورد در شورای اداری یادی از شهدا میکر شهید موسوی در شورای اداری همواره از خانواده شهدا یاد و مشکلاتشان را بررسی می کرد و با دیدار با خانواده های شهدا به حل مشکلات آنها می پرداخت.


گفتنی است نهمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم امروز 4 شهریور همزمان با هفته دولت و روز کارمند با تجلیل از خانواده شهیدان «سید معصوم موسوی» و «امیرحمزه خبازی» از شهیدان کارمند استان فارس در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص داشت. همچنین به صورت همزمان و در تهران از خانواده شهید «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز تجلیل به عمل آمد.


در این برنامه « محمدمهدی احمدی» مشاور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل حوزه وزارتی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و «مهدی انصاری» طی برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم حضرت احمد بن موسی(ع) به سخنرانی پرداختند.


براساس این گزارش، در این مراسم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شده بود، «آیت الله لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس، «صابر سهرابی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد و «رجبعلی راهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم حضور داشتند.