اجرای مسابقه «مطهر» از کتاب حماسه حسینی همزمان با ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر کارزین
اجراي مسابقه «مطهر» از کتاب حماسه حسيني همزمان با ماه محرم در کانون فرهنگي هنري «بشارت» شهر کارزين

اجرای مسابقه «مطهر» از کتاب حماسه حسینی همزمان با ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر کارزین

مدير کانون فرهنگي هنري «بشارت» شهر کارزين از اجراي مسابقه «مطهر» و پويش «#هر_خانه_يک_حسينيه» همزمان با ماه محرم خبر داد.
شناسه خبر : 15695 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

«مصطفی جعفری» با تشریح برنامه های ایام محرم کانون فرهنگی هنری «بشارت» مسجد جامع «شهید مطهری» شهر کارزین در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: مسابقه «مطهر» از سوی ستاد برگزاری برنامه های فرهنگی مسجد «جامع شهید مطهری» کارزین با محوریت کانون فرهنگی هنری «بشارت» و در ابتکاری نو در فضای مجازی اجرا می شود که همزمان با ماه محرم به طرح سئوال با این موضوع می پردازد.


مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» مسجد جامع «شهید مطهری» شهر کارزین با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه تاکید کرد:  شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعلی جامعه و اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی از اهداف برگزاری مسابقه «مطهر» است که هر شب ساعت 22 با طرح سه سئوال از کتاب «حماسه حسینی» و ارسال پاسخ برای مدیر گروه در فضای مجازی «واتساپ» به نشانی https://chat.whatsapp.com/L1DXsgayvNWBpNxpgYSrWY  در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به راه اندازی پویش «هر خانه یک حسینیه»، گفت: با توجه به اهمیت برپایی مراسم عزادارای با محوریت کودکان و نوجوانان و اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا برخی محدودیت ها مانع برگزاری مراسم جمعی ویژه این قشر شده است، پویش «#هر_خانه_یک_حسینیه» راه اندازی شد.


جعفری افزود: در قالب این پویش کودکان و نوجوانان دختر نقاشی های خود را با موضوع محرم و کودکان و نوجوانان پسر نوحه خوانی ها و عزاداری های خود را تصویر سازی و ارسال می کنند که در کانال مسجد با ذکر نام تهیه کننده نمایش داده می شود.