طرح ملی «سه شنبه های تکریم» باعث شده از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم
طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» باعث شده از ياد خانواده معزز شهدا غافل نشويم

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» باعث شده از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس با اشاره به اينکه اجراي طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» غفلت از خانواده هاي شهدا را به حداقل مي رساند، گفت: طرح «سه شنبه هاي تکريم» باعث شده تا در اين ايام شيوع ويروس کرونا، از ياد خانواده معزز شهدا غافل نشويم.
شناسه خبر : 15895 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز 18 شهریورماه در هشتمین آئین «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز و با حضور خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» که در بستر فضای مجازی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است که هشتمین آئین از این طرح ملی در استان فارس امروز طی دیدار مدیر، اصحاب و اعضای کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز با خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» برگزار شده است.


وی با اشاره به اینکه غفلت از خانواده های شهدا با اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» غیرممکن شده است، گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» باعث شده تا در این ایام شیوع ویروس کرونا، از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم.


حجت الاسلام امیدی افزود: با یاری خداوند امیدواریم که این ویروس رخت بربندد، به صورت حضوری به دست بوسی خانواده معزز شهدا خواهیم رسید و از نزدیک دیدار ها برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه شهدا با رشادت های خود در آسمان و زمین درخشیده اند، خاطرنشان کرد:این شهدا شیعه های ناب و پیروان اهل بیت (ع) بودند و می توانند الگویی برای نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان باشند چرا که این عزیزان راه صد ساله عرفا و بزرگان را یک شبه طی کردند.


لازم به ذکر است، هشتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» و پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) استان فارس و آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار شد.


خاطرنشان می شود؛ بسیجی شهید «رمضان سلطانی» متولد 1346 سال 1365 در سال 1365 عملیات کربلای چهار و منطقه عملیاتی شلمچه، روحانی بسیجی شهید «قربان سلطانی» متولد 1349 سال 1363 در سال 1363 عملیات بدر و منطقه عملیاتی جزیره مجنون و شهید «منوچهر سلطانی» متولد 1350 در سال 1366 منطقه عملیاتی جزیره مجنون سه برادر بودند که از روستای خیرآباد شهرستان خرامه به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده و شربت شهادت را نوشیدند.