استقامت خانواده‌های شهدا الگویی برای همه ما در شرایط سخت زندگی است
استقامت خانواده‌هاي شهدا الگويي براي همه ما در شرايط سخت زندگي است

استقامت خانواده‌های شهدا الگویی برای همه ما در شرایط سخت زندگی است

معاون فرهنگي و ارتباطات آستان مقدس حضرت احمد بن موسي شاهچراغ (ع) در هشتمين آئين طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» استان فارس، گفت: استقامت و فداکاري خانواده هاي شهدا الگويي براي همه ما در شرايط سخت زندگي است.
شناسه خبر : 15901 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام احمد سلامی،  امروز 18 شهریورماه در هشتمین آئین «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز و با حضور خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» که در بستر فضای مجازی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: شهدا در باب اسلام ما را شرمنده کرده و با نثار جان خود و فداکاری هایی که در طول دفاع مقدس انجام دادند، با رشادت آفرینی برای همه ما الگو شدند.

 


معاون فرهنگی و ارتباطات آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه استقامت و فداکاری خانواده های شهدا الگویی برای همه ما در شرایط سخت زندگی است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و فشار های سختی که وجود دارد، با الگوگیری از خانواده شهدا، کار ها را اجرایی کنیم.

 


حجت الاسلام سلامی با اشاره به برنامه های آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با موضوع شهدا، گفت: برنامه های تکریم شهدا در روز های چهارشنبه هر هفته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شد اما با شیوع بیماری ویروس کرونا این برنامه به تعویق افتاده که امیدواریم پس از پایان کرونا این برنامه دوباره آغاز شود.


لازم به ذکر است، هشتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» و پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) استان فارس و آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار شد.


خاطرنشان می شود؛ بسیجی شهید «رمضان سلطانی» متولد 1346 سال 1365 در سال 1365 عملیات کربلای چهار و منطقه عملیاتی شلمچه، روحانی بسیجی شهید «قربان سلطانی» متولد 1349 سال 1363 در سال 1363 عملیات بدر و منطقه عملیاتی جزیره مجنون و شهید «منوچهر سلطانی» متولد 1350 در سال 1366 منطقه عملیاتی جزیره مجنون سه برادر بودند که از روستای خیرآباد شهرستان خرامه به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده و شربت شهادت را نوشیدند.