استقامت ایثارگران را در ذهن نسل جوان امروز نهادینه کنیم
استقامت ايثارگران را در ذهن نسل جوان امروز نهادينه کنيم

استقامت ایثارگران را در ذهن نسل جوان امروز نهادینه کنیم

حجت الاسلام اميدي در نهمين آئين طرح ملي سه شنبه هاي تکريم استان فارس با اشاره به اينکه استقامت جانبازان و آزادگان بايد همواره در اذهان زنده بماند، گفت: اين صبر و استقامت مي تواند درسي براي نسل جديد باشد.
شناسه خبر : 16254 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی،  امروز 25 شهریور در نهمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به میزبانی شهرستان خرامه در بستر فضای مجازی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری «سه شنبه های تکریم»، تکریم و پاسداشت مقام شهدا، جهادگران و ایثارگران است و تکلیف به دوش ماست که در حد توان و بضاعت بتوانیم از رشادت ها و ایثارگری ها و همچنین از صبر و استقامت جانبازان و آزادگان یاد کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارسی با بیان اینکه در برنامه امروز، در خدمت «ناصر حیدری»، یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم، تاکید کرد: انسان با چشم خود می تواند در زندگی جانبازان و ایثارگران، صبری که در سیره امیرالمومنین (ع) و آموزه های اسلامی بوده را می توان دید.


وی خاطرنشان کرد: حق و انصاف این بود که به صورت حضوری برسیم اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامتی این عزیزان امکان حضوری نبود.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه لحظه به لحظه اسارت و سختی های جانبازی، مزد و ثواب و حسنه است، افزود: استقامت های جانبازان و ایثارگران باید همواره در اذهان زنده بماند زیرا به طور حتم صبر و استقامت آزادگان و جانبازان می تواند درسی برای نسل جدید باشد.


وی همچنین اظهار داشت: مسئولیت همه و به ویژه مسئولین در قبال ایثارگری شهدا و ایثارگران و سختی هایی که متحمل شدند، خیلی سنگین است چرا که برای حفظ امنیت کشور و همچنین صندلی های مسئولیت خون های بسیاری ریخته شده است.


لازم به ذکر است، نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با همکاری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه با حضور غلامرضا یوسفی نژاد، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مصطفی دهقانی، دبیر مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع) خرامه به صورت مجازی برگزار شد که با تجلیل از ناصر حیدری، آزاده و جانباز دفاع مقدس همراه بود.