توصیه‌های خانواده شهدا چراغ راه جوانان امروز است
توصيه‌هاي خانواده شهدا چراغ راه جوانان امروز است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تاکید کرد:

توصیه‌های خانواده شهدا چراغ راه جوانان امروز است

صابر سهرابي در يازدهمين آئين طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» استان فارس با بيان اينکه در قالب طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» فرصتي فراهم شد که با خانواده شهدا ديدار کنيم، گفت: توصيه هاي خانواده شهدا چراغ راه جوانان امروز است.
شناسه خبر : 16881 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز 8 مهرماه در یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان که با دیدار و تجلیل از خانواده شهید «کریم خسروانی» در زاهدشهر شهرستان فسا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» فرصتی فراهم شد که به حضور خانواده شهدا برسیم هرچند که به خاطر بیماری کرونا این برنامه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.


وی با تاکید بر اینکه ایثارگری ها و دلاورمردی شهدا موجب پیروزی نظان مقدس جمهوری اسلامی شد، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم چرا که تکریم خانواده شهدا هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و علمای دینی نیز بر سرکشی و تکریم خانواده شهدا تاکید داشته و دارند.


سهرابی با بیان اینکه توصیه های خانواده شهدا چراغ راه جوانان امروز است، اظهار داشت: دین مبین اسلام بر حق شناسی تاکید دارد و ما هر کسی که به دین و اسلام خدمت کند، باید مورد تجلیل قرار دهیم و یاد شهدا باعث می شد تا وصیت و آرمان آنان سرلوحه کار ما قرار گیرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: آماری که نشان می دهد که در یک شهر و استان چه تعداد به شهادت رسیدند کار ما را سنگین می کند چرا که شهدا رفتند تا این اتقلاب باقی بماند و آنان از زندگی خود گذشتند تا ما در آرامش باشیم.


براساس این گزارش، یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام قهرمان عباسی، امام جمعه زاهدشهر و شیبکوه و مسئولان محلی، اصحاب مسجد، وحید حسین زاده، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع مصلی زاهد شهر با تجلیل از خانواده «شهید کریم خسروانی» در زاهد شهر شهرستان فسا برگزار شد.


در این آئین مسلم منصفی، فرمانده سپاه زاهد شهر، عباس جهاندیده از جانبازان دفاع مقدس، فضل الله خسروانی از جانبازان جنگ تحمیلی و همرزمان شهید، غلامرضا کهنسال، نماینده شورای اسلامی زاهد شد و اصغر امیرزاده، رئیس هیئت امنای مسجد جامع این شهر حضور داشتند.