رشادت و دلیری «شهید کریم خسروانی» با وجود 11 سال سن در کمین های دشمن زبانزد بود
رشادت و دليري «شهيد کريم خسرواني» با وجود 11 سال سن در کمين هاي دشمن زبانزد بود
برادر شهید «شهید کریم خسروانی»:

رشادت و دلیری «شهید کریم خسروانی» با وجود 11 سال سن در کمین های دشمن زبانزد بود

خسرواني گفت: «شهيد کريم خسرواني»، سومين شهيد نوجوان کشور و اولين شهيد نوجوان استان فارس است و رشادت و دليري وي در کمين هاي دشمن بعثي با وجود 11 سال سن زبانزد بود.
شناسه خبر : 16892 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، علی خسروانی، برادر شهید «شهید کریم خسروانی» امروز 8 مهرماه در یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: «علی خسروانی» در یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به میزبانی خانواده «شهید کریم خسروانی» در زاهد شهر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: برادر شهیدم با وجود سن کم به فکر انقلاب بود و همین امر باعث شد تا به خاطر دفاع از کشور به جبهه های حق علیه باطل اعزام شود و در عملیات «فتح المبین» و منطقه عملیاتی «سرپل ذهاب و قصرشیرین» به مقام شهادت برسد.


وی افزود: «شهید کریم خسروانی» سومین شهید نوجوان کشور و اولین شهید نوجوان استان فارس است و همرزمانش تعریف کرده اند که همیشه در کمین های دشمن بعثی داوطلب میدان بود و در اغلب اوقات به خاطر سن کم با مخالفت فرماندهان نیز روبرو می شد.


برادر شهید «شهید کریم خسروانی به بیان خصوصیات ویژه اخلاقی و رفتاری و همچنین خاطراتی از ایشان، گفت: «شهید کریم خسروانی» با وجود سن کم بسیار گذشت داشت و در رفتار خود با دیگران حرمت و احترام را نگه می داشت.


براساس این گزارش، یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام قهرمان عباسی، امام جمعه زاهدشهر و شیبکوه و مسئولان محلی، اصحاب مسجد، وحید حسین زاده، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع مصلی زاهد شهر با تجلیل از خانواده «شهید کریم خسروانی» در زاهد شهر شهرستان فسا برگزار شد.


در این آئین مسلم منصفی، فرمانده سپاه زاهد شهر، عباس جهاندیده از جانبازان دفاع مقدس، فضل الله خسروانی از جانبازان جنگ تحمیلی و همرزمان شهید، غلامرضا کهنسال، نماینده شورای اسلامی زاهد شد و اصغر امیرزاده، رئیس هیئت امنای مسجد جامع این شهر حضور داشتند.