تکریم خانواده شهید «رمضان شفیعی» با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون
تکريم خانواده شهيد «رمضان شفيعي» با حضور اعضاي کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور کازرون

تکریم خانواده شهید «رمضان شفیعی» با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون

اعضاي کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور روستاي سيف آباد کازرون با حضور در منزل شهيد «رمضان شفيعي» ضمن تجليل از اين خانواده معظم، زيارت عاشورا را زمزمه کردند.
شناسه خبر : 16942 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» روستای «سیف آباد» کازرون با حضور در منزل شهید «رمضان شفیعی» ضمن تجلیل از این خانواده معظم، زیارت عاشورا را زمزمه کردند.


محمدجعفر شفیعی، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور روستای سیف آباد کازرون در حاشیه این مراسم گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم، سنت حسنه ای از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است که هر سه شنبه از خانواده های شهدا، یادی شده و از آنان دل جویی می شود.


وی افزود: این طرح ملی به همدلی اهالی محله با محوریت مسجد نیز کمک بزرگی می کند و بین مسجد و خانواده شهدا پیوند می سازد و چنین برنامه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است.

گفتنی است، اعضای کانون همچنین طی مراسمی ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.