توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم میان نیازمندان
توزيع يک هزار و 200 بسته گوشت گرم ميان نيازمندان
با همکاری ستاد فهما استان فارس انجام شد؛

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم میان نیازمندان

يک هزار و 200 بسته گوشت گرم با همکاري کانون هاي مساجد استان فارس، در راستاي اجراي طرح ملي «ايران قوي»، رزمايش مواسات و همدلي ميان نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 23656 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

 حجت الاسلام حسین امیدی، در حاشیه توزیع گوشت گرم میان نیازمندان در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: یک هزار و 200 بسته به ارزش 120 میلیون تومان توسط موسسه «حضرت خدیحه (س)» و با همکاری برنامه «سمت خدا» شبکه سوم سیما مهیا شده و به استان فارس برای توزیع بین نیازمندان تحویل شده است. 


مدیر ستاد فهما استان فارس ضمن قدردانی از موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه «سمت خدا» برای اجرای این طرح معنوی، خاطرنشان کرد: این دوره، دومین دوره توزیع بسته های گوشت گرم در استان فارس محسوب می شود و با همکاری کانون فرهنگی هنری «مجمع اسلامی اهل بیت (ع)» در شیراز توزیع می شود.


حجت الاسلام امیدی افزود: این بسته ها، توسط 10 کانون از کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس میان خانواده های نیازمند و مستمند توزیع می شود.


وی با تاکید بر اینکه این فعالیت در راستای طرح ملی «ایران قوی» و طرح های «کمک مومنانه» و «مواسات و همدلی» اجرا می شود، اظهار داشت: این برنامه تحت همان طرح «کمک های مومنانه» که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آن توصیه فرمودند اجرا می شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس هم همچون گذشته به ندا و فرمایش رهبری معظم لبیک گفتند.