طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس با دیدار خانواده شهید «علی اکبر فرّار» شهرستان خرامه برگزار شد
طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در استان فارس با ديدار خانواده شهيد «علي اکبر فرّار» شهرستان خرامه برگزار شد

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس با دیدار خانواده شهید «علی اکبر فرّار» شهرستان خرامه برگزار شد

طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در فارس به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان با ديدار مجازي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و خانواده شهيد «علي اکبر فرّار» در شهرستان خرامه برگزار شد.
شناسه خبر : 25710 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، مصطفی دهقانی، دبیر طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس مروز 12اسفند در دیدار با خانواده شهید «علی اکبر فرّار» شهرستان خرامه که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم» استان فارس و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» چندین ماه است که با ایده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت و بالطبع آن این طرح با توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سطح استان برگزار شد.


کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه این طرح خاطرات خوبی به جا گذاشته است، افزود: جای بسی خوشحالی است که مسئولین یاد شهدا را زنده نگه می دارند و در زنده نگهداشتن یاد شهدا سهیم هستند.


وی خاطرنشان کرد: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» مورد استقبال و توجه ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران فارس، قرار گرفته است.


خاطر نشان می شود، در این مراسم دیدار که با حضور مجازی صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همراه بود، والدین شهید «علی اکبر فرّار» به بیان خاطرات و قرائت وصیت نامه این شهید پرداختند.


شهید «علی اکبر فرّار» در تاریخ سوم شهریور 1345 بدنیا آمد و در منطقه عملیاتی «زبیدات» عراق در عملیات «والفجر مقدماتی»، در تاریخ هفتم شهریور ماه 1362 به درجه عظیم شهادت نائل آمد.