دیدار و تکریم از خانواده شهید امنیت «محسن جعفری» در شیراز
ديدار و تکريم از خانواده شهيد امنيت «محسن جعفري» در شيراز
در آستانه فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور برگزار شد:

دیدار و تکریم از خانواده شهید امنیت «محسن جعفری» در شیراز

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان فارس در آستانه فرارسيدن 18 اسفندماه ؛ سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با خانواده شهيد «محسن جعفري» در شيراز ديدار کردند.
شناسه خبر : 25836 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (17 اسفند) در دیدار با خانواده شهید امنیت «محسن جعفری» گفت: خداوند برای شهادت از بین بندگان خود انتخاب می کند و این شهید بزرگوار که یک مسجدی مومن بود نیز قطعا از بندگان خاص و نظرکرده خدا بوده است.


وی با بیان اینکه شهدا باید برای ما دعا کنند و ما نیازمند دعای ایشان هستیم، تاکید کرد: همه ما به مقام شامخ شهدا غبطه می خوریم و این آرامش، آسایش و امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم به ویژه این شهید که در راه امنیت به شهادت رسیده است.


حجت الاسلام امیدی با اشاره به فعالیت یکهزار و 234 کانون در مساجد با قریب 70 هزار نفر به عنوان عضو در این کانون ها، خاطرنشان کرد: شهید «محسن جعفری» باعث افتخار مسجدی ها شدند و این رتبه را خداوند به هرکس نمی دهد و منتخب می کند.


وی ادامه داد: نگاه، تفکر و آثار این شهید در مسجد هویدا و تاثیرگذار است و قطعا از این طریق مسجد شهید پرور می شود چرا که به عشق شهدا، به لحاظ کیفیت، کمیت و جمعیت حتما مسجد پیشرفت خواهد کرد و الگوی برای نسل های آتی خواهد بود.


براساس این گزارش، در این دیدار مادر شهید «محسن جعفری» نیز به بیان خصوصیات اخلاقی و ویژگی های این شهید مدافع امنیت پرداخت.


خاطرنشان می شود، شهید «محسن جعفری» متولد سال 1366 متاهل و دارای دختری 5 ساله در دفاع از امنیت و نوامیس مردم عزیزمان در مقابله با اشرار به ملکوت اعلی پرکشید.