در کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی وجود دارد
در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ظرفيت هاي خوبي براي کاهش آسيب هاي اجتماعي وجود دارد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس:

در کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی وجود دارد

نيازي با اشاره به اينکه در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ظرفيت هاي خوبي براي کاهش آسيب هاي اجتماعي وجود دارد، گفت: مسجد جايگاه بزرگي براي کاهش آسيب هاي اجتماعي است.
شناسه خبر : 25923 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، کیوان نیازی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز (18 اسفند) در نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود، گفت: ظرفیت بزرگ کانون های مساجد و کار هایی که انجام می دهند باید دیده شود به ویژه در بحث مقابله با ویروس کرونا برنامه های خوبی انجام داده اند که باید گفته شود.


وی با تاکید به اینکه مسجد هیچگاه به مسئله مالی وصل نبوده است و همیشه از سوی خیرین مسجدی حمایت می شده است، خاطرنشان کرد: مسجد جایگاه بزرگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است و در واقع بسیاری از طلاق ها در مساجد جلوگیری شد و بسیاری از ازدواج ها در مساجد شکل گرفت.


نیازی با بیان اینکه در کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی وجود دارد، افزود: هر اتفاقی در کانون ها روی می دهد می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باشد و
اگر بتوانند به نام انجمن های مردم نهاد فعالیت کنند به طور حتم می توان حمایت های مختلفی را انجام داد.