تاکید نسبت به تبلیغات و فضاسازی ادارات با محور حضرت شاهچراغ در دهه کرامت
تاکيد نسبت به تبليغات و فضاسازي ادارات با محور حضرت شاهچراغ در دهه کرامت

تاکید نسبت به تبلیغات و فضاسازی ادارات با محور حضرت شاهچراغ در دهه کرامت

حجت الاسلام سلامي با بيان اينکه ادارات در ايام دهه کرامت به محوريت حضرت شاهچراغ (ع) توجه ويژه داشته باشند، گفت: در طراحي بنر هاي ويژه ايام دهه کرامت در کنار حرم هاي امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) به حرم حضرت شاهچراغ (ع) توجه شود.
شناسه خبر : 27475 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) امروز اول خردادماه در جلسه کمیته فرهنگی و هنری شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس گفت: در 2 سال گذشته به علت شیوع بیماری ویروس کرونا جلسه های حضوری کمیته های دهه کرامت برگزار نشد و در فضای مجازی برنامه ها پیگیری می شد.


وی ادامه داد: یکی از مهمترین کمیته ها، کمیته فرهنگی هنری است که باید در فضای شهر و استان خود را نشان دهد و در این راستا لازم است چند برنامه فاخر برای اجرا در دهه کرامت برنامه ریزی شود.


حجت الاسلام سلامی با اشاره به برنامه های پیشنهادی گفت: باید در باب معرفت افزایی نسبت به حضرت احمد بن موسی (ع) مسابقه کتابخوانی گذاشته شود تا شناخت زائران و مجاوران نسبت به این امامزاده واجب التعظیم بیشتر شود.


به گفته وی، مسابقه کتابخوانی امین ولایت، خوشنویسی آیات الهی، مسابقه ورزشی دارت، محفل انس با قرآن کریم، بازدید رایگان از موزه حرم مطهر، تجدید میثاق با حضرت احمد بن موسی (ع) و همچنین رونمایی از کتاب در ایام دهه کرامت با همکاری دستگاه های عضو شور برگزار می شود.


معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) افزود: مراسم ویژه ششم ذیقعده مصادف با روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) نیز 26 خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل باشکوه برگزار می شود.