جلسه کمیته «خدمات اجتماعی» شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار شد
جلسه کميته «خدمات اجتماعي» شوراي بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار شد

جلسه کمیته «خدمات اجتماعی» شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار شد

به ميزباني ستاد کانون هاي مساجد فارس جلسه کميته «خدمات اجتماعي» شوراي بزرگداشت دهه کرامت استان با حضور معاون فرهنگي و تبليغات اسلامي حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 27537 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام احمد سلامی،  معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) امروز ۳ خردادماه در جلسه کمیته «خدمات اجتماعی» شورای بزرگداشت دهه کرامت گفت: علاوه بر برنامه هایی که هر ارگان و اداره برای ایام دهه کرامت برنامه ریزی کرده است، چند برنامه شاخص نیز به عنوان برنامه های کمیته اجرا می شود که اعضای کمیته در آن مشارکت دارند.


وی خدمات رسانی مردمی را محور اصلی وظایف کمیته خدمت اجتماعی برشمرد و افزود: مسئولیت این کمیته با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس است و همه برنامه ها هماهنگ اجرا خواهد شد.


حجت الاسلام سلامی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای این کمیته، گفت: حضور خدام حرم مطهر در اماکنی همچون بیمارستان ها، زندان ها، خانه سالمندان و مراکز نگهداری کودکان، ایجاد میز خدمت، توزیع بسته های ارزاق عمومی برای نیازمندان به ویژه در روز ششم ذیقعده مصادف با روز بزرگداشت حضرت امد بن موسی (ع) و برنامه گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله برنامه هاست.


براساس این گزارش، مصطفی دهقانی، نماینده ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس در شورای دهه کرامت نیز با موثر دانستن تشکیل کمیته خدمات اجتماعی، گفت: این کمیته خدمات رسانی مستقیم را به مردم ارائه می دهد که با توجه به شرایط اقتصادی امروز کار بسیار مهم و تاثیرگذاری است.


خاطرنشان می شود؛ جلسه کمیته «خدمات اجتماعی» شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با ارائه برنامه های پیشنهادی اعضای کمیته و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها همراه بود.