آغاز ویژه‌برنامه‌های 32 دستگاه اجرایی استان فارس به مناسبت دهه کرامت
آغاز ويژه‌برنامه‌هاي 32 دستگاه اجرايي استان فارس به مناسبت دهه کرامت
دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس:

آغاز ویژه‌برنامه‌های 32 دستگاه اجرایی استان فارس به مناسبت دهه کرامت

حجت الاسلام اميدي با اشاره به اينکه ۳۲ دستگاه اجرايي در استان فارس برنامه ريزي برنامه هاي دهه کرامت را آغاز کرده اند، گفت: اين اقدامات در قالب هشت کميته در حال انجام است.
شناسه خبر : 27557 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس امروز ۴ خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: در استان فارس هشت کمیته برای برنامه ریزی هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های ایام دهه کرامت در حال برگزاری است که تاکنون جلسات سه کمیته فرهنگی و هنری، بانوان و خانواده و همچنین خدمات اجتماعی برگزار شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه برنامه های مساجد با محوریت امام جماعت برگزار می شود، افزود: در اجرا کانون های مساجد و بسیج با هم همکاری و تعامل دارند و همه خود را مکلف به اجرای برنامه ایام دهه کرامت کرده اند.


خاطرنشان می شود؛ جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، مسئولان و نمایندگان دستگاه های کشوری و استانی شورا حضور مجازی داشتند و صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) نیز به صورت زنده پخش شد.