نسبت به معرفی حضرت شاهچراغ (ع) توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم
نسبت به معرفي حضرت شاهچراغ (ع) توجه و اهتمام ويژه داشته باشيم
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع):

نسبت به معرفی حضرت شاهچراغ (ع) توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم

حجت الاسلام سلامي با تاکيد بر اينکه بايد به معرفي حضرت شاهچراغ (ع) توجه ويژه داشته باشيم، گفت: زنده نگهداشتن سومين حرم اهل بيت (ع) با توجه به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ (ع) و معرفي آن حضرت عملياتي مي شود.
شناسه خبر : 27559 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) امروز ۴ خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: در راستای برنامه ریزی برنامه های ویژه ایام دهه کرامت هشت کمیته به صورت تخصصی در جلسه های برنامه ریزی حضور می یابند که تاکنون جلسات سه کمیته برگزار شده است و تمام ابلاغیه ها این مصوبات از طریق استانداری به دستگاه های اجرایی ارائه خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه باید به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ (ع) توجه ویژه داشته باشیم،خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی جامع شامل زندگینامه، پوستر، بنر و محتوای تبلیغاتی برای استفاده ادارات و نهاد ها به ویژه دستگاه های عضو دهه کرامت در فضای سایت حرم مطهر بارگذاری خواهد شد.


حجت الاسلام سلامی تاکید کرد: زنده نگهداشتن سومین حرم اهل بیت (ع) با توجه به ساحت حضرت شاهچراغ (ع) عملیاتی می شود زیرا حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان برادر عزیز حضرت امام رضا (ع) هستند و ما باید حق ایشان را ادا کنیم.


معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در اامه خاطرنشان کرد: برنامه های دهه کرامت با محوریت حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود و انتظار می رود شورای دهه کرامت مطالبه گری کند تا نام مبارک حضرت شاهچراغ (ع) در رسانه و فضای صدا و سیما بدرخشد و نام مبارک حضرت سراسری شود.


وی با اشاره به برنامه های ویژه ایام دهه کرامت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: در روز میلاد حضرت معصومه اجتماع بانوان احمدی را در حرم خواهیم داشت که اگر ستاد کرونا اجازه دهد پیاده روی از حرم مطهر حضرت «ام احمد (س)» تا حرم مطهر حضرت برگزار می شود.


حجت الاسلام سلامی همچنین راه اندازی انجمن خوشنویسی کاتبان وحی، ویزیت رایگان پزشکی، نمایشگاه سه بعدی، جشنواره سرود «امین ولایت» و رونمایی از کتاب مدفونین حرم را از دیگر برنامه ها برشمرد.


خاطرنشان می شود؛ جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، مسئولان و نمایندگان دستگاه های کشوری و استانی شورا حضور مجازی داشتند و صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) نیز به صورت زنده پخش شد.