نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) به زودی رونمایی می‌شود
نقشه مهندسي فرهنگي استان فارس با محوريت سومين حرم اهل بيت (ع) به زودي رونمايي مي‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در جلسه مجازی شورای دهه کرامت خبر داد:

نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) به زودی رونمایی می‌شود

سهرابي گفت: اتفاق خوب و مبارکي که توسط شوراي فرهنگ عمومي استان فارس رقم خورد تدوين نقشه مهندسي فرهنگي استان فارس با محوريت سومين حرم اهل بيت (ع) بود که به زودي رونمايي مي شود.
شناسه خبر : 27561 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز ۴ خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: جلسات متعددی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن دهه کرامت برگزار شده است.


وی با اشاره به اینکه شیراز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نام گرفت، تاکید کرد: اتفاق خوب و مبارکی که توسط شورای فرهنگ عمومی استان فارس رقم خورد تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) بود که به زودی رونمایی می شود.


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس یادآور شد: این نقشه با هدف معرفی بهتر حضرت شاهچراغ (ع) ایجاد شده است و یکی از محور های اصلی آن این است که برنامه هایی در راستای معرفی حضرت شاهچراغ (ع) تدوین شود.


وی افزود: راه اندازی بنیاد فرهنگ «امین ولایت» در دستور کار قرار گرفت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را پیگیری کرد که در این خصوص برنامههایی پیش بینی شده است که بتواند حضرت شاهچراغ (ع) را معرفی کند.


سهرابی با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه کرامت گفت: جشنواره شعر رضوی را در چهارسوی استان فارس و جشنواره عکس سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.


خاطرنشان می شود؛ جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، مسئولان و نمایندگان دستگاه های کشوری و استانی شورا حضور مجازی داشتند و صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) نیز به صورت زنده پخش شد.