برنامه‌های ویژه کودکان در کمیته «کودک و نوجوان» شورای دهه کرامت استان فارس بررسی شد
برنامه‌هاي ويژه کودکان در کميته «کودک و نوجوان» شوراي دهه کرامت استان فارس بررسي شد

برنامه‌های ویژه کودکان در کمیته «کودک و نوجوان» شورای دهه کرامت استان فارس بررسی شد

جلسه کميته «کودک و نوجوان» شوراي دهه کرامت فارس با رعايت پروتکل هاي بهداشتي به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 27590 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام محمدرضا ستایشگر،امروز 5 خرداد در جلسه کمیته «کودک و نوجوان» شورای دهه کرامت فارس با اشاره به اینکه بحث هنری در حوزه کودک و نوجوان کمتر توجه شده است، اضافه کرد: با استفاده از هنر کودکان را به سمت فضای دینی، اعتقادی و دهه کرامت بکشانیم.


 کارشناس مسئول واحد کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)  افزود: جشن های عبادت برای کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود و مسابقه ارائه عکس های جشن های خانگی توسط کودکان و نوجوانان نیز در دهه کرات برگزار می شود.


براساس این گزارش، در این جلسه مصطفی دهقانی، نماینده ستاد کانون های مساجد فارس در شورای دهه کرامت استان نیز از برگزاری جلسه مشترک همه کمیته های ستاد دهه کرامت فارس با تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)خبر داد.


وی تاکید کرد: مصوبات کمیته ها جمع بندی می شود و خدمت دستگاه ها ارسال می شود.


خاطرنشان می شود؛ جلسه کمیته کودک و نوجوان شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با ارائه برنامه های پیشنهادی اعضای کمیته و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها همراه بود.