جلسه کمیته «فضاسازی و تزئینات شهری» شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار شد
جلسه کميته «فضاسازي و تزئينات شهري» شوراي بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار شد

جلسه کمیته «فضاسازی و تزئینات شهری» شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار شد

به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فارس جلسه کميته «فضاسازي و تزئينات شهري» شوراي بزرگداشت دهه کرامت استان برگزار شد.
شناسه خبر : 27682 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس،مصطفی دهقانی، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در شورای بزرگداشت دهه کرامت استان امروز 9 خرداد در جلسه کمیته «فضاسازی و تزئینات شهری» این شورا که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، متولی برگزاری این مراسم است و در استان ها هم ستادهای استانی متولی برگزاری هستند.


وی با تاکید بر اینکه برنامه ها با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در ایام دهه کرامت اجرا می شود، ادامه داد: فارس و شیراز از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نامیده شده است و جا دارد در این ایام تبلیغات به گونه ای باشد که تفاوت این دهه با سایر زمان ها در شهر ملموس و مشخص باشد.


دهقانی یادآور شد: ایام دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) مشخص شده و با بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) هم مزین است.


خاطرنشان می شود؛ مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز و نمایندگان فرمانداری شیراز و سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز به ارائه برنامه های پیشنهادی پرداختند.