تشکیل جلسه کمیته «هماهنگی تبلیغ در مراکز فرهنگی و مذهبی» ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس
تشکيل جلسه کميته «هماهنگي تبليغ در مراکز فرهنگي و مذهبي» ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس

تشکیل جلسه کمیته «هماهنگی تبلیغ در مراکز فرهنگی و مذهبی» ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس

جلسه کميته «هماهنگي تبليغ در مراکز فرهنگي و مذهبي» ستادبزرگداشت دهه کرامت فارس به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 27700 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) امروز 10 خرداد در جلسه کمیته «هماهنگی تبلیغ در مراکز فرهنگی و مذهبی» ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: این کمیته با بهره گیری از وعاظ، ائمه جماعات، روحانیون و مداحان در برنامه های ایام دهه کرامت وظیفه موج آفرینی را بر عهده دارد که در کنار کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی می توانند زمینه حضور مردم را در برنامه ها فراهم کنند.


وی با اشاره به برگزاری مراسم در ششم ذیقعده مصادف با شب بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی برگزار می شود و وظیفه اعضای کمیته است که اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.


همچنین مصطفی دهقانی، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در شورای بزرگداشت دهه کرامت استان نیز در این جلسه گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور متولی برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت و برنامه های ویژه این ایام است.


وی افزود: برنامه ها در استان فارس با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با مشارکت 32 دستگاه و نهاد اجرایی و در قالب هشت کمیته در حال برنامه ریزی برای اجراست.


خاطرنشان می شود؛ جلسه کمیته «هماهنگی تبلیغ در مراکز فرهنگی و مذهبی» شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با ارائه برنامه های پیشنهادی اعضای کمیته و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها همراه بود.