جلسه هم اندیشی برنامه های اصناف و بازاریان استان فارس در ایام دهه کرامت برگزار شد
جلسه هم انديشي برنامه هاي اصناف و بازاريان استان فارس در ايام دهه کرامت برگزار شد

جلسه هم اندیشی برنامه های اصناف و بازاریان استان فارس در ایام دهه کرامت برگزار شد

جلسه کميته «اصناف» ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس با هدف هم انديشي برنامه هاي اصناف و بازاريان استان فارس به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 27733 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، مصطفی دهقانی، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس امروز (11 خرداد) در این جلسه گفت: ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور در راستای برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت و استفاده از ظرفیت نهاد ها و سازمان ها در این راستا تشکیل شده است که برنامه ها با هدایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اجرا می شود.


وی با تاکید بر اینکه در استان فارس محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است، ادامه داد: تاکنون جلسات هشت کمیته فرهنگی و هنری، بانوان و خنواده، خدمات اجتماعی، کودک و نوجوان، ارتباطات و اطلاع رسانی، فضاسازی و تزئینات شهری، هماهنگی تبلیغ در مراکز فرهنگی و مذهبی و همچنین اصناف برگزار شده است.


دهقانی بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس تاکید کرد و گفت: وجود این دبیرخانه باعث می شود که امور به نحو مطلوبتری دنبال شود و برنامه ها در کل سال اجرا شود.


براساس این گزارش؛ علی رهایی، مدیر روابط عمومی اتاق اصناف استان فارس نیز در این جلسه ضمن اشاره به اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا اصناف شرایط ویژه و متفاوتی را نسبت به سال های قبل دارند.


وی با اشاره به برنامه های اصناف در ایام دهه کرامت، افزود: مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) از سوی هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز در قدمگاه شیراز برگزار می شود و در روز میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به متولدان این روز که به نام این حضرات نامگذاری شوند، هدایایی تقدیم می شود.


خاطرنشان می شود؛ جلسه کمیته «اصناف» ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با ارائه برنامه های پیشنهادی اعضای کمیته و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها همراه بود.