توفیق و پیشرفت کشور مرهون خون شهداست
توفيق و پيشرفت کشور مرهون خون شهداست
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

توفیق و پیشرفت کشور مرهون خون شهداست

حجت الاسلام اميدي در ويژه برنامه تجليل از خانواده شهيد «علي جمشيدي» که در قالب طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» برگزار شده بود، گفت: فداکاري شهداست که امنيت و اقتدار را براي نظام به وجود آورده و توفيق و پيشرفت کشور مرهون خون شهداست.
شناسه خبر : 31100 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز 20 مهرماه در ویژه برنامه تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به میزبانی شهرستان اقلید در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: ما هر چه داریم از ایثار، گذشت و فداکاری شهداست که امنیت و اقتدار را برای نظام به وجود آورده و توفیق خدمتگذاری را برای مسئولان فراهم کردند.


وی با تاکید بر اینکه هر توفیق و پیشرفتی در کشور به وجود می آید، مرهون خون شهداست، خاطرنشان کرد: پاسداشت و گرامیداشت شهدا بر همه لازم و واجب است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در قالب آئین های «سه شنبه های تکریم» تلاش می شود تا با دیدار از خانواده های شهدا، ایثارگری ها و خاطرات شهدا را شنیده و با زندگی و حیات طیبه آنها آشنا شویم.


حجت الاسلام امیدی افزود: دشمن سعی می کند که دفاع مقدس، انقلاب، امام (ره) و شهدا را تحریف کند و لازم است که از طریق حضور در جمع خانواده های شهدا و همرزمان آنان نسل جوان را با جهاد و شهادت آشنا کنیم.


خاطرنشان می شود، ویژه برنامه تجلیل از خانواده شهید «علی جمشیدی» که به همت کانون فرهنگی هنری «فدائیان ولایت»، پایگاه مقاومت بسیج «منتظران شهادت» و حوزه مقاومت بسیج «خاتم الانبیا (ص)» شهرستان اقلید در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار شده بود، با حضور مجازی سرهنگ سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس همراه بود.


شهید «علی جمشیدی» در تاریخ چهارم فروردین ماه 1364 در سن 25 سالگی طی عملیات بدر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.