بازدید مدیر ستاد فهما استان فارس از کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع)
بازديد مدير ستاد فهما استان فارس از کانون فرهنگي هنري ثامن الائمه (ع)

بازدید مدیر ستاد فهما استان فارس از کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع)

حجت الاسلام اميدي و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس از کانون فرهنگي هنري «ثامن الائمه (ع)» مسجد «امام رضا (ع)» شيراز بازديد به عمل آوردند.
شناسه خبر : 31306 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز 28 مهرماه در بازدید از کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» مسجد «امام رضا (ع)» شیراز طی نشستی با اصحاب این مسجد گفت: در دو سال اخیر به علت شیوع وروس کرونا فعالیت های کانون های مساجد بیشتر در فضای مجازی انجام شد و برنامه ها به سمت توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی کردن معابر و فعالیت های خدماتی و کمک رسانی سوق پیدا کرد.


وی با بیان اینکه امیدواریم با بهبودی شرایط، برنامه ها نیز به صورت حضوری اجرا شود، خاطرنشان کرد: مسجد یک اجتماع کوچک از اقشار مختلف مردم است که در آن زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال حضور دارند.


حجت الاسلام امیدی بر همدلی و همکاری بیش از پیش همه فعالان فرهنگی تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه های مسجد تجربه بزرگان و پیشکسوتان و تکاپوی نوجوانان و جوانان به یک اندازه مهم و ضروری است.


 حجت الاسلام امیدی ضمن تاکید بر ثبت فعالیت های انجام شده در سامانه بچه های مسجد و رویداد ملی فهما، خاطرنشان کرد: امام جماعت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدیر مسجد است که همه امور با هماهنگی وی انجام می شود و امام جماعت فعال باعث می شود که مسجد به محلی پویا تبدیل شود.


براساس این گزارش؛ در این بازدید حجت الاسلام «هادی صدیق»، امام جماعت، «نوربخش کریم آقایی» و «غلامعلی شاه علی» از اعضای هیئت امنای مسجد «امام رضا (ع)» شیراز حضور داشتند، گزارشی از برنامه های اجرا شده ارائه و طی توافق به عمل آمده «سپهر سلطانی» به عنوان مدیر جدید کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» معرفی شد.


همچنین، برنامه ها و فعالیت های اجرایی این کانون نیز با اهدای لوح تقدیر و کتاب مورد تقدیر قرار گرفت.