کانون فرهنگی هنری و کارگاه تولید ماسک مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز مورد بازدید قرار گرفت
کانون فرهنگي هنري و کارگاه توليد ماسک مسجد «حاج حسين مکتبي» شيراز مورد بازديد قرار گرفت

کانون فرهنگی هنری و کارگاه تولید ماسک مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز مورد بازدید قرار گرفت

با حضور مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس، کانون فرهنگي هنري و کارگاه توليد ماسک مسجد «حاج حسين مکتبي» شيراز مورد بازديد قرار گرفت.
شناسه خبر : 31340 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز (29 مهرماه) در برنامه بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز طی نشستی با حضور امام جماعت و عضو هیئت امنای این مسجد ضمن ابراز خشنودی از حضور پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان در صفوف نمازجماعت این مسجد، گفت: مسجد «حاج حسین مکتبی» از ظرفیت های خوبی نظیر امام جماعت مدیر و مدبر، فضای فیزیکی مناسب و هیئت امنای همراه برخوردار است که می تواند منشا اثر خوبی برای اجرای فعالیت ها باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس همچنین بر ارتباط بیشتر اصحاب کانون مسجد با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه «بچه های مسجد» برای کسب امتیاز و دریافت سرانه تاکید کرد.


لازم به ذکر است، حجت الاسلام «سیدعلی حسام پور»، امام جماعت و «یدالله تمدن» از اعضای هیئت امنای مسجد به تشریح برنامه های انجام شده پرداختند و امام جماعت مسجد به عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری نیز انتخاب شد.


همچنین در این برنامه با اهدای لوح تقدیر و کتاب از همراهی امام جماعت مسجد در اجرای برنامه ها قدردانی و از کارگاه تولید ماسک نیز بازدید کرد.