بازدید از کانون های فرهنگی هنری «عمار» و «شهید نوازالله رنجبر» در شیراز
بازديد از کانون هاي فرهنگي هنري «عمار» و «شهيد نوازالله رنجبر» در شيراز
از سوی ستادهماهنگی کانونهای مساجدفارس صورت گرفت:

بازدید از کانون های فرهنگی هنری «عمار» و «شهید نوازالله رنجبر» در شیراز

با حضور مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس، کانون فرهنگي هنري «عمار» در مسجد القرآن و «شهيد نوازالله رنجبر» در مسجد امام سجاد (ع) شيراز بازديد و مشکلات آنها مورد بررسي قرار گرفت.
شناسه خبر : 31377 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز ( اول آبان ماه) در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری «عمار» مسجد القرآن شیراز طی نشستی با حضور اعضای هیئت امنای این مسجد گفت: بزرگان و افرادی که مدت های طولانی عمر بابرکت خود را صرف خدمت به مسجد کرده اند، شایسته اکرام و احترام هستند و تکریم پیشکسوتان مسجد بسیار مهم و ضروری است.


وی با تاکید بر اینکه فعالیت ها باید به گونه ای باشد که نوجوانان و جوانان جذب مسجد شوند، خاطرنشان کرد: امروز باید برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جهت جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و واکسینه کردن آنها قدم برداشت و در این راه ضروری است که همه اصحاب مسجد نظیر امام جماعت، هیئت امنا و خادم در نوع برخورد با این قشر بسیار دقت نظر داشته باشند.


حجت الاسلام امیدی افزود: نوع برخورد با نوجوانان و جوانان در جذب آنان به مساجد مهم است و همه اصحاب مسجد باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در برخورد با نوجوانان و جوانان صبر و شکیبایی مضاعف داشته باشند.


خاطرنشان می شود؛ طی جلسه هم اندیشی نیز در خصوص حل مسائل و مشکلات تبادل نظر و از اقدامات انجام شده تجلیل شد و با حضور اعضای هیئت امنای مسجد از کارگاه تولیدی خیاطی، مهد مسجد، کتابخانه و سالن مطالعه در شرف تاسیس کانون فرهنگی هنری «عمار» مسجد القرآن شیراز نیز بازدید به عمل آمد.


همچنین در بازدید دیگری که توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس انجام شد، طی نشستی با حضور امام جماعت و اصحاب مسجد مسائل و مشکلات کانون فرهنگی هنری «شهید نوازالله رنجبر» مسجد امام سجاد (ع) شیراز در خصوص مدیریت این کانون بررسی و از برنامه های انجام شده نیز تجلیل شد.