بازدید مدیر ستاد فهما استان فارس از کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» شیراز
بازديد مدير ستاد فهما استان فارس از کانون فرهنگي هنري شهيد «محمد حسين خورشيدگون» شيراز

بازدید مدیر ستاد فهما استان فارس از کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» شیراز

حجت الاسلام اميدي و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس با حضور در مسجد «سياحتگر» شيراز از کانون فرهنگي هنري شهيد «محمد حسين خورشيدگون» بازديد کردند.
شناسه خبر : 31420 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز 3 آبان ماه در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» شیراز طی نشستی با امام جماعت و اصحاب مسجد به گفتگوی صمیمانه در خصوص برنامه ها و مسائل پیش رو پرداخت.


وی در این نشست بر نقش مهم امام جماعت در اجرای برنامه های فرهنگی مسجد تاکید کرد و گفت: اداره مسجد توسط یک امام جماعت فعال و پویا باعث پویایی مسجد خواهد شد که نتیجه آن جذب نوجوانان و جوانان به صفوف نماز است.


حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: ظرفیت های خوبی در مسجد «سیاحتگر» وجود دارد که با وجود یک مدیر توانمند در مدیریت کانون فرهنگی هنری مسجد می توانیم شاهد اتفاقات خوبی در آینده برای این مسجد باشیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: با ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون فرهنگی هنری در سامانه «بچه های مسجد» به کانون امتیاز تعلق می گیرد و طبق امتیاز دریافت شده نیز سرانه کانون پرداخت خواهد شد.


در ادامه این نشست بخش های مختلف مسجد ازجمله کتابخانه مورد بازدید قرار گرفت و با اهدای لوح تقدیر از برنامه های انجام شده تجلیل به عمل آمد.


شایان ذکر است، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در برنامه دیگری از کانون فرهنگی هنری و کتابخانه «جوادالائمه (ع)» در حسینیه «آیت اللهی» شیراز نیز بازدید شد و مجوز الکترونیکی کانون نیز مورد پیگیری قرار گرفت.