بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «امام خامنه الی (مدظله العالی)» مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز
بازديد از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري «امام خامنه الي (مدظله العالي)» مسجد «امام خميني (ره)» شيراز
از سوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس صورت گرفت:

بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «امام خامنه الی (مدظله العالی)» مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز

حجت الاسلام اميدي و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس با حضور در مسجد «امام خميني (ره)» شيراز از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري «امام خامنه الي (مدظله العالي)» بازديد کردند.
شناسه خبر : 31449 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (۴ آبان) در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای (مدظله العالی) مسجد امام خمینی (ره) شیراز در جمع نمازگزاران و اصحاب مسجد، گفت: به ثمر نشستن و زیبایی مسجد در آن است که بتواند همه سلایق و افکار را در خود جای دهد.


وی افزود: از برکات حضور در مسجد که در روایات اسلامی نیز ذکر شده است، باز شدن گره ها و حل مشکلات و همچنین اعطای نعمت های معنوی است.


حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه اتحاد و یکدلی اصحاب و فعالان فرهنگی مسجد از ویژگی های مسجد طراز اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر در یک مسجد امام جماعت مدیر باشد و ارکان دیگر مسجد نیز برای رسیدن به بهترین ها همراهی و همکاری داشته باشند، مسجد به مسجد طراز انقلاب اسلامی تبدیل می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس یادآور شد: مجاهدت و تحمل سختی در مسیر کار فرهنگی و تربیتی وجود دارد اما حمایت مردمی و اتحاد و یکدلی در امر مسجد، مسجد را به محل اثر تبدیل می کند.


خاطرنشان می شود: این بازدید با تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای (مدظله العالی) و بیان نقطه نظرات توسط فعالان فرهنگی مسجد همراه بود.

همچنین، طی برنامه دیگری با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «ام ابیها (س)» مسجد «الزهرا (س)» شیراز نیز بازدید شد.