بازدید از فعالیت‌های کانون شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» شیراز
بازديد از فعاليت‌هاي کانون شهيد «سيد جعفر ذاکري» مسجد «حاج رضا» شيراز

بازدید از فعالیت‌های کانون شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» شیراز

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس و خبرگزاري شبستان استان از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري شهيد «سيد جعفر ذاکري» مسجد «حاج رضا» شيراز بازديد کردند.
شناسه خبر : 31586 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (9 آبان) در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» شیراز گفت: ارج نهادن به نوجوانان و جوانان در مسجد بر رونق آن می افزاید و باعث می شود در این محله کم برخوردار که آسیب های اجتماعی فراوانی نیز آنها را تهدید می کند، مصون بمانند.


وی افزود: کار و فعالیت فرهنگی در محله های کم برخوردار قابل ستایش است و در این مسجد با تعاملی که بین کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج وجود دارد، امکاناتی نظیر زمین چمن، گیم نت، و کتابخانه پیگیری شده است.


حجت الاسلام امیدی ضمن قدردانی از برنامه های صورت گرفته، تاکید کرد: مسجد «حاج رضا» در محله «سنگ سیاه» که از محله های قدیمی شیراز است، به محور فعالیت های جهادی تبدیل شده است که با شناسایی اهالی و برپایی موکب های پذیرایی در مناسبت های مذهبی و کمک های معیشتی خیرین به نیازمندان توانسته است گام های موثری در کمک به آنان بردارد.


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: ابتکار های بسیار زیبایی در برنامه های مسجد انجام شده که مشارکت نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه ها زیبایی آن را دوچندان کرده است.


براساس این گزارش در ادامه، مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و خبرگزاری شبستان استان از کتابخانه، گیم نت و بخش های مختلف مسجد بازدید کردند.


خاطرنشان می شود؛ در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» شیراز گوشه هایی از فعالیت های این کانون به نمایش درآمد و از فعالیت های صورت گرفته نیز با اهدای لوح تقدیر شد.


همچنین، طی بازدید دیگری که با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس صورت گرفت، از فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا (ع) شیراز نیز تقدیر به عمل آمد.