لزوم توجه به فعالیت‌های ورزشی کانون‌های مساجد به عنوان ابزاری مهم در جذب جوانان
لزوم توجه به فعاليت‌هاي ورزشي کانون‌هاي مساجد به عنوان ابزاري مهم در جذب جوانان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد:

لزوم توجه به فعالیت‌های ورزشی کانون‌های مساجد به عنوان ابزاری مهم در جذب جوانان

حجت الاسلام اميدي بر لزوم توجه به فعاليت هاي ورزشي کانون هاي مساجد به عنوان يکي از ابزار مهم در جذب جوانان تاکيد کرد و گفت: از طريق انعقاد تفاهم نامه و استفاده از ظرفيت هاي موجود مي توان ضمن حمايت از فعاليت ها، زمينه جذب جوانان به مساجد را فراهم کرد.
شناسه خبر : 31642 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (سه شنبه 11 آبان ماه) در دیدار با «عباس حاجی زاده»، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: هدف از این دیدار تبیین جایگاه و توانمندی های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد و هم اندیشی در خصوص راهکار ها حمایت از فعالیت ها به ویژه در حوزه ورزش و جوانان است.


وی با اشاره به فعالیت بیش از یکهزار و 300 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس، تاکید کرد: در حوزه ورزش فعالیت های مختلفی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست که نیازمند توجه است.


حجت الاسلام امیدی ورزش را یکی از ابزار های مهم در جذب جوانان به مساجد دانست و گفت: از طریق انعقاد تفاهم نامه فی ما بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان و استفاده از ظرفیت های موجود می توان ضمن حمایت از فعالیت های صورت گرفته، زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم کرد و بر غنی آن نیز اضافه کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: در این تفام نامه ظرفیت هایی نظیر برگزاری دوره های آموزشی در حوزه خانواده و جوانان و همچنین استفاده از سالن ها و فضا های ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان با تخفیف یا به صورت رایگان را می توان مورد توجه قرار داد.