اجرای برنامه های ورزشی می تواند زمینه حضور جوانان را در مساجد فراهم کند
اجراي برنامه هاي ورزشي مي تواند زمينه حضور جوانان را در مساجد فراهم کند
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس:

اجرای برنامه های ورزشی می تواند زمینه حضور جوانان را در مساجد فراهم کند

حاجي زاده با بيان اينکه هم افزايي نهاد هاي فعال در حوزه ورزش و جوانان ضروري است، گفت: از طريق اجراي برنامه هاي ورزشي مي توان زمينه حضور نوجوانان و جوانان را در مساجد و به ويژه نمازجماعت فراهم کرد.
شناسه خبر : 31643 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «عباس حاجی زاده»، مدیر کل ورزش و جوانان فارس امروز (سه شنبه 11 آبان ماه) در دیدار با حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان اینکه کاری اثرگذار است که بتواند جوانان را جذب مسجد کند، گفت: از طریق اجرای برنامه های ورزشی می توان زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در مساجد و به ویژه نمازجماعت فراهم کرد.


وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت هیئت های ورزشی استان می توان در حمایت و اجرای برنامه ها با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد یاری گرفت و زمینه جذب جوانان را فراهم کرد.


حاجی زاده ضمن استقبال از پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه فی ما بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری برای اجرای برنامه ها، گفت: طرح «پاد» در حوزه خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حال برگزاری است که آموزش های لازم و مشاوره را به ویژه در حوزه ازدواج جوانان ارائه می کند که این دوره ها را می توان در مساجد نیز برگزار کرد.


مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه هم افزایی نهاد های فعال در حوزه ورزش و جوانان ضروری است، اظهار داشت: شاهد اجرای برنامه های خوبی در کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم که از طریق هم افزایی می توان بر غنی بخشی به این برنامه ها به ویژه در حوزه ورزش و جوانان بیافزاییم.