لزوم سازماندهی برنامه های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
لزوم سازماندهي برنامه هاي فرهنگي و هنري مساجد با محوريت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد:

لزوم سازماندهی برنامه های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حجت الاسلام اميدي گفت: از لحاظ فعاليت در مساجد استان پراکندگي هايي وجود دارد که اثرگذاري را کم کرده است و لازم است با محوريت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برنامه هاي فرهنگي و هنري مساجد سازماندهي و اجرايي شود.
شناسه خبر : 32018 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز 22 آبان در دیدار با «حجت الله طلایی»، معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور مجوز الکترونیکی برای فعالیت آنها صادر می شود.


وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد تربیت هنرمند متعهد و مسجدی است، خاطرنشان کرد: تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد و نظارت بر اجرای برنامه ها 2 امر مهمی است که ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با برخورداری از 13 نیرو دنبال می کند.


حجت الاسلام امیدی همچنین گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول سال برنامه های مختلفی را در طول سال اجرا می کنند و با وجود مشکلاتی نظیر امکانات و بودجه کم هیچگاه فعالیت ها متوقف نشده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: از لحاظ فعالیت در مساجد استان پراکندگی هایی وجود دارد که اثرگذاری را کم کرده است و لازم است با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برنامه های فرهنگی و هنری سازماندهی و اجرایی شود.


حجت الاسلام امیدی بر استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و به ویژه شیراز در اجرای برنامه های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاکید و در خصوص همکاری با حرم مطهر اعلام آمادگی کرد.