دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد فارس با معاون جدید فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
ديدار مدير ستاد کانون هاي مساجد فارس با معاون جديد فرهنگي حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

دیدار مدیر ستاد کانون های مساجد فارس با معاون جدید فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حجت الاسلام اميدي و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان فارس با حضور در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با حجت الله طلايي، معاون جديد فرهنگي اين حرم مطهر ديدار کردند.
شناسه خبر : 32019 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، «حجت الله طلایی»، معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) امروز 22 آبان در دیدار با حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به شیراز، فارس و شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) پس از مشهد و قم نامیدند که امروز شاهد آثار و برکات زیادی از آن سفر بوده ایم.


وی با اشاره به سابقه های دینی و فرهنگی شیراز، تاکید کرد: در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تلاش صورت گرفت تا سابقه های دینی و فرهنگی شیراز به دست فراموشی سپرده شده و در معرفی شیراز از این سوابق استفاده نشود که با عنایت خداوند متعال و رهبری امام خمینی (ره) و سایر علما طومار آنها در هم پیچیده شد.


معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اظهار داشت: در این شهر سوابقی وجود دارد که آن را ممتاز کرده است و باید مردم و جوانان را به این سمت سوق داد که به اصطلاح به روزگار وصل خود برگردند.


وی بر همکاری و همراهی همه نهاد ها و دستگاه های فرهنگی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سومین حرم اهل بیت (ع) تاکید کرد و افزود: هر کس در هر جایگاهی قرار دارد باید همه هم و غم خود را در راه اعتلای کلمه الله بگذارد و اعتلای کلمه الله از توسل به اهل بیت (ع) نشات گرفته و تسری پیدا می کند.


خاطرنشان می شود؛ در ابتدای این دیدار حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد استان پرداخت و برای همکاری در اجرای برنامه های حرم مطهر اعلام آمادگی کرد.